آمانوف پس از جدایی از استقلال با باشگاه الوصل به توافق رسید و به این تیم اماراتی پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
آندره آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، می‌گوید جدایی روبرتو مانچینی از تیم ملی ام را متحیر کرد.
روبرتو مانچینی 10 ماه مانده تا شروع یورو 2024 پس از توافق با فدراسیون فوتبال ایتالیا از هدایت تیم ملی کشورش کنار رفت.
اخبار مربوط به جدایی امید حامدی فر از استقلال صحت نداشته و او قرار است امروز نیز در تمرینات حضور یابد.
سرپرست تیم ملی والیبال از جدایی مربی تمرین دهنده لهستانی تیم ملی والیبال ایران خبر داد و گفت:تیم باشگاهی پاول خواستار بازگشت این مربی شده بود و به همین خاطر به کشورش بازگشت.
دروازه بان فصل گذشته استقلال احتمالا تا اواسط هفته آینده از این تیم جدا خواهد شد
نیمار برزیلی بارها علاقه قلبی برای بازگشت به بارسلونا را مطرح کرده اما آبی اناری توان انجام این انتقال را ندارد. اولویت بعدی او انگلیس است که به نظر می‌رسد چند تیم توان پرداخت حق ترانسفر او را دارند.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، احتمال جدایی مهدی طارمی از تیمش را شایعه می‌داند.
محمود مطلق زاده پس از پایان خدمت سربازی‌اش از ملوان بندر انزلی جدا شد.
مدیران استقلال با آرمان رمضانی به توافق می‌رسند و این بازیکن به زودی رضایت‌نامه‌اش را دریافت خواهد کرد.
باشگاه تراکتور اعلام کرد که هرگونه شایعه پیرامون جدایی گوستاوو واگنین اشتباه است.
جدایی عثمان دمبله از بارسا شوک بزرگی به خصوص برای ژاوی است. بازیکنی در آستانه جدایی قرار دارد که به لطف ژاوی توانسته بود اعاده حیثیت کند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند یوونتوس برای راضی کردن فرانک کسیه برای پیوستن به این تیم به شدت تلاش می‌کند و این برای بارسا که خواهان جدایی کسیه است بهترین خبر به حساب می‌آید.
شواهد نشان می دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
شواهد نشان می‌دهند که اگر رئال نتواند ستاره‌ای بزرگ را جانشین کریم بنزما کند، شرایطی مشابه آنچه پس از جدایی رونالدو رخ داد را تجربه خواهد کرد.
مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که موافق جدایی ریکاردو آلوز از تیمشان نیستند.
با وجود اینکه هروه رنار با تیم ملی عربستان قرارداد دارد، اما شواهد نشان از جدایی او دارد و سعودی ها باید دنبال سرمربی جدید باشند.
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
تیم یونانی در خبری رسمی نوشت: باشگاه آ. اک با کریم انصاری فرد به توافق مشترک رسید تا این بازیکن قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. ما آرزوی موفقیت در ادامه راه برای انصاری فرد را داریم.
هادسون اودوی ۲۱ سال سن دارد و در پست وینگر راست بیشتر بازی می‌کند. جایی که در لورکوزن کریم بلعربی و امینه عدلی بازی می‌کنند که اکنون مصدوم هستند
نماینده مطهری قرار است امشب با مشاور و یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را درباره جدایی از جمع آبی‌ها برگزار کند.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ